“A Mercedes esetében szokatlanul finom az átmenet az egyes sebességi fokozatok között”- idézte az AMuS Bergert. “A Ferrarinál váltás, totális csend, majd ismét. Röviddel a kanyar előtt a hátsó kerekek állva maradnak.”
Tegnap előzés is történt, amikor Räikkönen elment Rosberg mellett a célegyenesben: a német versenyszimuláción volt, a finn más programon. A 2007-es bajnok autótöréssel zárta a napot, de nem csinált belőle nagy ügyet: a 4-es kanyar kijáratánál dobta el az F14T-t, miután megindult a hátulja.
“Kiminél két sebességi fokozatban is hallod, amint kipörögnek a kerekek. Rosberg korábban vált, ezzel elkerüli ezt. Kimi jobban kiforgatja a fokozatokat. Úgy tűnik, a Mercedes jobb motorprogrammal rendelkezik.”
Miután Maldonado kicsit megtáncoltatta a Lotust a 4-es kanyar kijáratában, Berger egy fontos tényezőre hívta fel a figyelmet.
“Ez remek a nézők számára. Az autók újra keresztbeállnak”- mondta. “Az autó jó benyomást kelt”- ezt már az E22-re reagálta. “De az egészet beárnyékolja a motorteljesítmény. Tisztán hallható, hogy még mindig kevesebb erővel köröznek, mint a Mercedes és a Ferrari.”
És a Red Bull? “Oje, ismét egy probléma. Teljes mértékben a Renault kezében vannak. Meg kell oldaniuk”- mondta a pálya szélén álló Berger. McLaren? “Jól állnak. A McLaren a titkos favoritom.”