Ami rögtön szemet szúr, hogy milyen keskeny oldaldobozokat kapott az F14T: a kialakítás révén csökken a homlokfelület és a légellenállás, ennek köszönhetően a fogyasztás is. Ráadásul a Ferrari az egyetlen csapat, mely egészen a cockpitig vitte fel a kis szárnyakat, melyek körbefutják a légbeömlőket.
A karosszéria korán összefut alul és hátul, tehát kecses, kis méretű. Mindezt a rendkívül kicsi hűtők teszik lehetővé és az, hogy a Scuderia egy új koncepciót alkalmaz a hűtésre. A pletykák szerint az amerikai Mezzo Technologies hűtői lapulnak a “kevlárpalást” alatt. A Baton Rouge-ban található cég a mikroszkopikus méretű hőcserélő csövekre szakosodott, melyek 15 százalékkal kisebb helyet igényelnek ugyanakkora teljesítmény mellett.
A technológiát nem csak a versenysportban használják, hanem például a haditechnikában is. Ezek a hűtők meglehetősen újak, és még nem állt rendelkezésre elég idő ahhoz, hogy alaposan próbára tegyék őket – a megbízhatóság terén vannak még kérdőjelek. A Ferrari nem bízza a véletlenre, és állítólag a tavalyi utolsó futamon már tesztelték a technikát az F138-ban. Hátul pedig jelentős méretű kivezető nyílásokat kapott a gép: közel kétszer akkorákat, mint a Red Bull, ezért sincsenek további nyílások a karosszérián.