„A Williams meghallgat engem. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a Ferrari nem hallgatott meg. Ők is nagyon odafigyeltek rám. Tavaly például az autó fejlesztésein dolgoztam a szimulátorban, ahol gyakorlatilag egyedül voltam pilótaként, mivel Alonso nem szimulátorozott.” – árulta el Massa a brazil TotalRace lapnak.
A Ferrari számára a legnagyobb problémát a szélcsatorna és a hibás adatok jelentették.
„Sokszor láthattuk azt, hogy nem úgy működtek a dolgok a szélcsatornában, mint kellene. A legtöbb versenyre voltak új alkatrészeink, de azok nem akartak működni az autóban. Ezen dolgoztam, de végül nem tudtunk igazán előrelépni 2013-ban. Ez nem a pilóta miatt volt. A szélcsatorna volt okolható ezekért a dolgokért.”
„Egy versenyképes Ferrarival kezdtük meg az évet, de a végére már nem volt az. És ennek kétségtelenül megvolt a hatása a végeredményre. A Red Bull is egy versenyképes autóval kezdte az évet, de a végén sokkal jobb volt. A fejlesztés nagyon fontos és ez sok mindent elárul az év során. A szélcsatorna azonban nem működött.”
„A pilótáknak is dolgozniuk és kommunikálniuk kell, de a csapat felelőssége a fejlesztés. Nem vagyok egy aerodinamikai mérnök. Át kell adnom az információkat, de végül a csapat dolga az, hogy az autó versenyképes legyen.”