“Ha 10 év múlva teszi fel nekem ugyanezt a kérdést, akkor talán mást fogok mondani, mivel a két cím több annál, mint amiről álmodni mertem. Ha most kérdezi meg, akkor más, mert a versengés kellő közepén vagyok, ki vagyok éhezve a győzelmekre; ki vagyok éhezve a sikerre – azt fogom mondani, hogy a két cím kevés”- jelentette ki a CNN-nek.
A karosszéria alatt rejlő technika mellett a karosszéria is sokat változott: leginkább az orrésznél, mivel a kúp elejének 185 mm magasan kell lennie, szemben a tavaly 550 millis értékkel. Ennek következtében elég csúnya megoldások születtek.
“Igen, csúnyák”- felelte. “Őszintének kell lennünk ezzel kapcsolatban; a rajongókkal szemben és mindenekelőtt magunkkal szemben is. Talán majd megszokjuk ezt az új esztétikát, fogalmazzunk így, de elsőre nem túl jók, mivel az emberek a motorsport, az aerodinamika, a teljesítmény, és a technológia kiválóságaként tekintenek az F1-re – ha meglátod ezt a részt egy autón, egyáltalán nem úgy fest, mint amiket említettem.”
“Szerintem más megoldásokat fogunk találni. Biztos vagyok benne, a mérnökök elég okosak ahhoz, hogy az autókat gyorssá és gyönyörűvé tegyék”- jelentette ki.
Szóba került Schumacher is, aki tavaly december 29-én szenvedett súlyos síbalesetet. Sabine Kehm menedzser megerősítette, elkezdődtek a felébresztés előkészületei. Alonso sokat harcolt a pályán a német ellen.
“Szerintem még mindannyian sokkos állapotban vagyunk, közel egy hónap után is”- felelte Alonso. “Hogy őszinte legyek, nem hittem el a hírt, amikor megtudtam, mivel ő az a fajta ember, akiről azt gondolod, sohasem lehet gondja. Ő volt az, aki bárkit le tudott győzni, bármely versenyt meg tudott nyerni, és aggodalmak nélkül tehet meg bármit, szóval így látni őt, és látni, hogy balesetet szenvedett…”
“Mindannyian abban reménykedünk minden nap, hogy érkezik némi jó hír a kórházból… Minden versenyző iszonyatosan tiszteli, mivel ő volt az az ember, aki motivált minket, és őt figyeltük, amikor még gokartoztunk.”