Az 5.18.5-ös szabálypont kimondja, hogy a turbó meghibásodása esetén minden törmeléknek az autón belül kell maradnia. Tehát, ha például a turbinalapátok miszlikre törnek, akkor a törmelék nem kerülhet ki a karosszérián kívülre. A Ferrari ezt úgy oldotta meg, hogy erősebbre alakította ki a turbó házát, míg a Mercedes és a Renault egy további burkolatot helyezett el a turbó körül. Utóbbi 3 kilós többletsúlyt jelent, ami rengetegnek számít.
A két rivális azt akarja elérni, hogy további 4 kilóval emeljék meg a minimumsúly határát, amit a Ferrari nem igazán szeretne, érthető okokból. Hivatalosan még nem történt lépés az ügyben, és Remi Taffin a Racecar Engineeringnek felelve elmondta, nem tudja, milyen megoldást választott a Ferrari.
“Semmit sem tudok a Ferrariról, így ha akarnám sem tudnék elégedetlenkedni lenni miatta”- felelte. “Van egy technikai szabály, ami azt követeli meg tőlünk, hogy tartsunk bent a törmeléket abban az esetben, ha meghibásodik a turbinalapát. Továbbá kiadtak egy technikai direktívát annak megfelelően, ami Charlie Whiting és a Ferrari között zajlott, de semmi sem volt benne a Ferrariról, vagy arról, mit csinálnak. Így azt sem tudom, mi is az valójában. Ami minket illet, két dologról van szó: eleget tenni a technikai szabályoknak és biztosítsuk a turbó biztonságát működés közben.”