„Ez egy nagyon kellemes elismerés számunkra.” – kezdte a Ferrari szakembere.
„Ez méltó jutalmat jelent a munkánkat illetően, mely nem csak a teljesítményre vonatkozik, hanem egyben elismeri az egész ismétlődő metódust is, ami még ennél is fontosabb ezen a területen. Az átlagot tekintve 2 és 3 másodperc között hajtottunk végre egy kiállásokat az idei szezonban, de a csapat többi része is elismerést érdemel, mivel a háttérben is kemény munka folyik a folyamatos fejlesztésekkel. Ezek mind hatással vannak a munkánkra, és ezen új eszközük nélkül nem lehetnénk ilyen gyorsak.”
A 90 bokszkiállásból csak 11 alkalommal fordult elő az, hogy 3 másodpercnek kellett eltelnie a zöld jelzésig. Ez azt jelenti, hogy ekkor az autó már a földön volt és indulásra kész. A szezonban azonban 5 olyan alkalom is volt, amikor probléma adódott a bokszkiállásnál. Ilyen volt például Fernando Alonso DRS-problémája Bahreinben, Felipe Massa defektje Bahreinben és Angliában, és egyszer Kínában a harmadik kiállásnál.
53 alkalommal 2,5 másodperc alatt végzett a csapat a kiállással. A legjobb idő 1,95 volt Alonso japán kiállásánál. A spanyol versenyző átlagos cseréje 2,44 másodperc volt a 2013-as szezonban, ami összesen 2,75 másodperc. Ugyanez Massa esetében 2,49 és 2,76 másodperc volt összesen.