A szélcsatorna éveken át problémát okozott a csapatnak. A korrelációs gondok azonban időközben megoldódtak, és az új létesítmény immáron rendkívül modern és a csapat hivatalos tájékoztatása szerint az adatok megfelelhetnek a pályán tapasztaltaknak.
Szimulátor
A Ferrari az elmúlt években egy komolyabb hátrányt szedett össze a szimulátoros technológia terén az olyan csapatokhoz képest, mint a McLaren, vagy a Red Bull. Pedro de la Rosa szerződtetése kulcsfontosságú volt a Ferrari számára, hiszen a spanyol versenyző hatalmas tapasztalattal rendelkezik ezen a területen, és sok éven át tesztelt a McLaren szupermodern rendszerével. Az új szimulátor a szélcsatornához hasonlóan a legmodernebb technológiával készült el, melynek fejlesztését De la Rosa irányítja.
Kimi Räikkönen
A finn tapasztalata, motivációja, sebessége és konstans teljesítménye sokat érhet a csapat számára a konstruktőri versenyben. Felipe Massa az utóbbi években nem tudott jó és konstans teljesítményt nyújtani, de ez a „Jégember” érkezésével sokat változhat Maranellóban, ami a mezőny legerősebb párosát tudhatja majd magénak.
Fernando Alonso
A spanyol tehetsége, elszántsága és sebessége megkérdőjelezhetetlen a Ferrarinál. 2005 és 2006 bajnoka 2010 óta versenyez a Ferrarinál, és noha még mindig nem lett bajnok a legendás csapattal, folyamatosan jó teljesítményt nyújtott és sokszor olyat is ki tudott hozni az autójából, amire talán más nem lett volna képes. A hírek szerint a versenyző 2015-től a McLaren-Honda pilótája lesz, így a következő évben extra motivált lehet, hogy egy bajnoki címmel búcsúzhasson el a Ferraritól.
Strukturális átalakítások
A Ferrari a strukturális átalakításokra és átszervezésekre is sok energiát fordított. A technikai igazgató James Allison lett, akinek a munkáját Pat Fry segíti. Ez a duó sikeresebb munkát végezhet a mérnöki csapattal, hála a teljesen új felszereléseknek.
Az új gyár
Maranellóban egy teljesen új és szupermodern gyár fog megépülni. Az olaszok célja, hogy egy olyan gyárat húzzanak fel, mely még a McLaren létesítményénél is modernebb és felszereltebb lesz. Hosszú ideje ez lesz a Ferrari legfontosabb és legnagyobb beruházása, melynek alapját egy három szintes épület jelentheti, ami majd több mint 700 embernek ad munkahelyet. A komplexum azonban csak az idény második felére készülhet el, de ha mindez még időben megvalósul, akkor ez is hozzájárulhat a sikeres 2014-es szerepléshez és az új fejlesztésekhez.
James Allison
A Ferrari legfontosabb szakembere lehet a neves és tapasztalt mérnök, akit Adrian Newey után a legnagyobb zseninek tartanak a jelenlegi mezőnyben. A Lotustól érkezett mérnök hamarosan kiteljesedhet az olaszoknál, ahol egy lényegesen nagyobb költségvetés mellett dolgozhat, miközben a felszerelés is modernebb.