Hírek>> : Ferrari: Vagyunk olyan gyorsak, mint a Mercedes és a Lotus! |
Ferrari: Vagyunk olyan gyorsak, mint a Mercedes és a Lotus!
2013.11.04. 21:09
Noha Abu-Dhabiban tovább nőtt a Mercedes előnye, a Ferrari nem adja fel, s a hátralévő két futamon mindent megtesz azért, hogy megszerezze a gyártók bajnokságának második helyét.
Nico Rosberg harmadik helyezése révén vasárnap további hét egységgel, immáron 11 pontra nőtt a Mercedes előnye a konstruktőri bajnokság második helyén a Ferrarival szemben. Fernando Alonso az abu-dzabi időmérőt követően elismerte, nem lesz egyszerű dolguk, ha a bajnokság végén meg akarják szerezni az ezüstérmet, mivel futamok óta egyértelmű, hogy a Ferrari a Mercedesnél és a Kimi Räikkönen kiesése miatt most sok pontot bukó Lotusnál is lassabb.
A csapatfőnök Stefano Domenicali viszont másként látja, s hiszi, hogy legénysége Austinban és Interlagosban is erős teljesítményre lesz képes, s ezáltal visszaszerezheti a második pozíciót. Az olasz úgy véli, Abu-Dzabi több szempontból is kihangsúlyozta gyengeségeiket. „Még mindig van két versenyünk, és biztos vagyok abban, hogy vissza tudunk majd vágni a Mercedesnek és a Lotusnak. Tudjuk, hogy a kigyorsítás és leszorítóerő terén meglévő hátrányunk bizonyos kanyartípusokban visszaüt, tehát muszáj javulnunk az autó beállítása terén. Tudjuk azt is, hogy a mostani hőmérsékletváltozásnak is megfizettük az árát, hiszen minél melegebb van, annál több autó küszködik. Tehát olyan körülményekre van szükségünk, amelyek jobban fekszenek az autónknak. Ezért is mondom azt, hogy mindenünk megvan ahhoz, hogy harcban maradhassunk” – idézi Domenicalit az Autosport.
„Ha megnézzük az Indiában mutatott teljesítményünket, kiderül, hogy valójában ugyanolyan gyorsak voltunk, mint a többiek – leszámítva a Red Bullt, amely csapat külön ligát képvisel. A többiekkel viszont pariban voltunk, szóval biztosra veszem, hogy képesek vagyunk megszerezni a szükséges pontokat” – mondta a szakember, hozzátéve, noha a Lotus hátránya már 26 pont velük szemben, az enstone-iakat sem írná még le.
|