Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Ferrari: Reméljük, hogy a szélcsatornás zűrök a múlt részét képezik

Ferrari: Reméljük, hogy a szélcsatornás zűrök a múlt részét képezik

  2012.10.22. 11:53

A Ferrari főtervezője, Nikolas Tombazis nagyon bízik benne, hogy az utolsó négy versenyen jobban fognak működni az F2012 fejlesztései, köszönhetően a két helyszínen folyó munkálatoknak. A Scuderia nemcsak a versenyautót, hanem a maranellói szélcsatornát is fejleszti.


Tombazis érzései meglehetősen vegyesek a hajrá előtt: az év elejéhez képest nagyon sokat fejlődtek, de azt is bevallotta, hogy jobb pozícióban akartak lenni az utolsó futamokra. A Ferrari folyamatosan fejleszti a házi szélcsatornát, közben a Toyota kölni létesítményét is használják:
 
„Egyértelműen úgy vágunk neki az utolsó négy versenynek, hogy hoznunk kell a fő riválisainkhoz képest a teljesítményt illetően, és elvesztettük a vezető pozíciónkat a bajnokságban”- mondta a görög származású szakember.
 
„Ez azt jelenti, hogy nem védekezhetünk ezeken a versenyeken, hanem támadni kell”- tette hozzá. „Van egy olyan tervünk, miszerint minden versenyre fejlesztéseket viszünk magunkkal, és le akarjuk csökkenteni a Red Bullhoz képest mért különbséget, és a győzelmekért akarunk harcolni. Remélhetőleg hazahozzuk a bajnoki címet.”
 
„Ha az egész fejlesztési folyamatot nézzük, akkor elégedettek lehetünk azzal, ahol jelenleg vagyunk, mivel még mindig harcban vagyunk a címért, és mi vagyunk az egyik a két fő esélyes közül – összehasonlítva, azzal, ahogy kezdtük a szezont, amikor nagyon rossz formában voltunk. Ebből a szempontból nagyon elégedettek lehetünk. Mindamellett abban reménykedtünk, hogy egy kicsit előrébb leszünk az utóbbi versenyeken, amiket most teljesítettünk. Hoztunk egy pár fejlesztést az autóra, és azt reméltük, hogy ezekkel lecsökkentjük a különbséget a fő riválisainkhoz képest. Ez különböző okoknál fogva nem valósult meg”- könyvelte el Tombazis.
 
„Ez egyértelműen frusztráló számunkra, szóval keményen kell törni a fejünket azon, hogy mit kell tennünk, és le kell dolgoznunk a hátrányt.”
 
„Szóval tényleg nem vagyok elégedett az utóbbi hónapokkal, de összességében szerintem rendben vagyunk. Remélem, hogy az utolsó négy versenyen ismét elégedettek leszünk.”
 
„Ahogy mondtam, elvittünk pár olyan összetevőt az autóra a pályán, amiktől azt vártuk, hogy gyorsabbá teszik a gépet, de végül negatív volt a hatásuk”- magyarázta az elégedetlenség okát. „Nagyon alaposan ki kellett elemezni ezt a jelenséget. Amikor ez történik, azaz egy-egy alkatrész jónak tűnik a szélcsatornában, de ez nem jelenik meg a pályán is, akkor nagyon óvatosnak kell lennünk azzal kapcsolatban, hogy mi is történik. Ennek érdekében szerveztünk egy aerotesztet, hogy dolgozzunk a fejlesztésekkel, és finomhangoljuk őket. Ezt az indiai hétvége előtt teljesítettük, és nagyon érdekes válaszokat kaptunk, illetve egy világos trendet arról, hogy mi volt rossz.
 
„Úgy hisszük, hogy tettünk egy lépést ennek ledolgozásában”- fejtette ki a szélcsatornával kapcsolatos eseményekről.
 
„Ha a Forma-1-ben korrelációról beszélünk az aerodinamikát illetően, akkor az azt jelenti, hogy a szélcsatorna milyen szinten tudja megjósolni az igazi autó aerodinamikai teljesítményét a pályán. A szélcsatorna korrelációja nem fekete-fehér; ez nem olyan, hogy vagy van, vagy nincs. Nagyon sok oka lehet annak, hogy téves a korreláció: az áramlás minősége, a modell méretaránya, a szélcsatorna mérete, vagy pár geometriai differencia. Egyértelműen volt pár olyan területünk, ahol nem sikerült átvinni a teljesítményt az autóra. Volt pár olyan probléma, melyeket megoldottunk. Úgy döntöttünk, hogy elvégzünk pár nagyon jelentős lépést annak érdekében, hogy fejlesszük a szélcsatornát”- erősítette meg a Maranellóban zajló folyamatokat.
 
„Abba a technológiai élmezőnybe akarjuk eljuttatni, melyben pár riválisunk is van. Úgy hisszük, hogy egyes aspektusait illetően lemaradtunk ezen a téren. Ezért döntöttünk úgy, hogy véghezvisszük ezeket a fejlesztéseket. Ez beletelik pár hónapba, de addig sem állhatnak le a fejlesztések, szóval ebben az időszakban kibérlünk egy másik szélcsatornát. A folyamat végén egy sokkal akkurátusabb és jobb létesítménybe térhetünk vissza.”
 
Tomabzis elmondta, hogy komoly kihívást jelent az, miszerint két helyen kell dolgozniuk egyszerre:
 
„Egy ideális világban az a jó, ha csak egy szélcsatornád van kettő helyett, és az rendesen működik. Így nem kell oda-vissza helyezgetned a dolgokat, hogy mi működik rendesen, és mi nem. Ha van ez a korrelációs probléma, akkor hasznos, ha van egy másik létesítményed is, mert így össze tudod hasonlítani az eredményeket. Az biztos, hogy ez megbonyolítja az életed, de hasznos a másik szélcsatorna.”
 
Az utolsó négy versenyen eltérő beállítások várnak az F2012-re, mivel a pályák két csoportba oszthatóak, de alapvetően nincs nagy eltérés közöttük:
 
„Nos, két pálya közel van a maximális leszorítóerőhöz, míg a másik kettőn sokkal kevesebb leszorítóerővel megyünk, de alapvetően mindegyiken sok leszorítóerővel megyünk. Nincs olyan hatalmas különbség az aerodinamikai beállításokban, szóval nem a pályákra hegyezzük ki a dolgokat. Olyan gyorsan munkára akarjuk bírni a szélcsatornás fejlesztéseket a pályán, amennyire csak lehet. Abban bízunk, hogy remélhetőleg már nem lesznek olyan problémáink, mint az év elején, és a versenyeken is működni fognak ezek a fejlesztések.”
 
„Amikor pályára fogunk gurulni Austinban az első edzésen, akkor nem az lesz az első alkalom, amikor kielemezzük azt, hogy milyen beállítással menjen az autó. Megkaptuk a pálya térképét, és vannak róla információink is. A pálya alapvető adatai megvannak”- mondta az új helyszínről.
 
„Már most nagyon sok munkát elvégeztünk a beállításokon – aerodinamikai szempontból, és a például a felfüggesztéseken is. Úgy érezzük, hogy elég jól tudjuk, mit várjunk, de természetesen lesznek igazítások akkor, ha odamegyünk.”
 
Hasonlóan a többi istállóhoz, a Ferrari is teljes erővel fejleszti a 2013-as autót: „A jövő évi autó fejlesztései meglehetősen előrehaladott állapotban vannak. Nagyon szerencsés helyzetben vagyunk, mivel a szabályok területén folytonosság lesz, de közben harcban is vagyunk a bajnoki címért. Ennek következtében a 2012-es autó fejlesztéseit átvihetjük arra is. Mechanikai szempontból még sok mindent véglegesíteni kell rajta: karosszéria, váltó, felfüggesztések, ütközési zónák. Az autó gyártása jelenleg is zajlik. Az aerodinamikában még sok finomítás várható, és előtte be kell fejezni az F2012 fejlesztését.”

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!