Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Ferrari: Nagyon érdekes kihívás az új V6 turbó

Ferrari: Nagyon érdekes kihívás az új V6 turbó

  2012.08.25. 12:50

A Ferrari is futtatja a 2014-ben bevetésre kerülő V6-os turbót a próbapadon, és a Scuderia elektronikáért felelős főmérnöke elmondta, hogy egy izgalmas és érdekes kihívást kell legyőzniük. Természetes a jelenleg használt szívó V8-as sem marad érintetlen.

Luca Marmorini, a Scuderia Ferrari motorfejlesztésért és elektronikáért felelős főmérnöke a kéthetes nyári szünetről, Spa és Monza követelményeiről, és a 2014-es motorformuláról is beszélt az istálló interjújában.

„Két hét nem hosszú idő, de ez alatt a két hét alatt minden tevékenység leállt itt a gyárban”- mondta Marmorini.
 
„Nehéz megmondani, hogy ez mennyire elég ahhoz, hogy kikapcsoljunk. Nem akarjuk elveszíteni a koncentrációt. Szóval az én gondolataim mindig a körül forognak, hogy felkészüljek a következő kihívásra. Néha egy pihentető környezet, mely távol van a napi rutin megszokott közegétől, szintén jól tud jönni.”
 
Spa és Monza két olyan pálya, melyek nagyon nagy kihívást jelentenek az erőátvitelnek”- tért át a következő két nagydíjra, melyek csak egy hetes eltéréssel követik egymást.
 
„Két olyan helyszín, ahol a nagyobb motorerő fontos a köridőt illetően. Nincs szabadságunk a motor állítgatásában és egyedi hangolásában, hogy minél jobban növeljük az erejét. De még így is tudunk játszani az üzemanyaggal vagy a kenéssel. Úgy kell dolgoznunk, hogy ezzel ne veszélyeztessük a motor élettartamát. Monza egy nagyon gyors pálya, ahol a világbajnokságban a legtöbbet mennek padlógázon. Szóval ez egy nagy kihívást jelentő esély a motoroknak arra, hogy megmutassák a képességeiket.”
 
„Elég nehéz összegezni a szezon első felét a motorokat érintően”- mondta a szakember.
 
„Azt tudom mondani, hogy jelen pillanatban teljes mértékben a szezon második felére összpontosítunk. Nagyon fontos, hogy megerősítsük a jó munkát, amit eddig végeztünk.”
 
„Ami a motorokat illeti, a megbízhatóságot és a teljesítményt vesszük célba. Egyben figyelünk az elektronikára és a KERS-re is, és ne felejtsük el azt sem, hogy három csapat használja az egységeinket.”
 
Meglehetősen boldogak vagyunk azzal, ami az elektronika és a KERS oldalán zajlik. A KERS a korábbi verzió evolúciója, de könnyítettünk rajta, és kisebb is lett azért, hogy a kollégáink egy jobb autóval állhassanak elő a karosszériát illetően. A rendszer hatékonyságának fejlesztésén is dolgoztunk és még dolgozunk is. Mindig igyekszünk alacsonyan tartani a költségeket, hogy képesek legyünk egy olcsó terméket kínálni az ügyfeleinknek.”
 
„Nem dolgozhatunk közvetlenül a teljesítményen. Nem engedélyezett az, hogy közvetlenül változtassunk a motoron annak érdekében, hogy növeljük a teljesítményt”- mondta az szigorú szabályok jelentette kihívásról.
 
Ahogy mondtam korábban is, az üzem- és kenőanyagokkal dolgozhatunk, és ezért nagyon jó az, hogy egy olyan történelmi partnerrel dolgozhatunk együtt, mint a Shell. A másik oldalról: mindig, amikor van egy új autó, nagyon fontos a súlycsökkentés a motort illetően, mivel minél könnyebb a motor, annál jobb lehet az autó. Ott van még a kipufogó is, mely jelenleg egy kompromisszum az aeroteljesítmény és a motorteljesítmény között. Ezért is dolgozunk szorosan együtt az aerodinamikával foglalkozó kollégákkal.”
 
„Egy kicsit dolgozhatunk a motorprogramozáson, habár a szabályok elég szigorúak. De még így is van némi teljesítmény ezen a téren, melyet ki lehet nyerni vele.”
 
„Az alacsony barometrikus nyomás, a magas páratartalom és a magas hőmérséklet nem túl ideális paraméterek a teljesítmény szempontjából”- jellemezte a belga és a brazil pályát.
 
„Ha például összehasonlítjuk azt, hogy egy motor Interlagosban versenyez, ahol alacsony a nyomás és nagy a páratartalom, és azt, hogy az év elején Barcelonában megy a tesztelések alatt, akkor több mint 15 lóerő a teljesítménykülönbség, és ez fizika; ez ellen nem tudsz mit tenni.”
 

„Ennél jobban aggódok Spa miatt, mivel az időjárás nagyon könnyen változhat, így végül fontosabb a stratégiát úgy meghatározni, hogy az az egész autót érinti, és nem csak a motort.”

A motorfejlesztők nagyon elfoglaltak: nemcsak a 2013-as finomításokat kell szem előtt tartani, hanem a 2014-ben bevezetésre kerülő 1.6 literes V6 turbók is egyre jobban közelednek.
 
„Dolgozunk a 2012-es erőforráson, mivel a szezon további része nagyon fontos. Azt is említeni kell, hogy dolgozunk a 2013-as motoron is, mellyel szintén nagy munkánk van. Ezzel párhuzamosan a V6-ost is futtatjuk a próbapadon, és ez egy nagy érdekes projekt. Nagy kihívást jelentenek majd az új szabályok, melyek teljesen újak a Forma-1-es motorok tekintetében. Legjobban az energia-visszanyerésre koncentrálunk. Ez egy érdekes terület, melybe a Ferrari sokat akar invesztálni.
 
„Jelen pillanatban is fut a V6-osunk, és nagyon sok tanulnivalónk van. Ez egy turbómotor, de egy más jellegű turbómotor, mivel ott van az energia-visszanyerés és a turbókompresszor közös munkája. Nagyon koncentrálunk erre, és arra is, hogy helyesen interpretáljuk a szabályokat."

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?