Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Anderson: A Ferrari és a Red Bull kezdi megérteni az abroncsokat

Anderson: A Ferrari és a Red Bull kezdi megérteni az abroncsokat

  2012.07.09. 18:32

A Jordan és a Stewart csapatok egykori technikai igazgatója, Gary Anderson szerint a hétvégi Brit Nagydíj is azt bizonyítja, hogy a Ferrari és a Red Bull egyre jobban kezdi megérteni a Pirelli abroncsainak a viselkedését, ezzel szemben a McLarennél komoly gondok vannak.


Anderson szerint egyáltalán nem a Ferrari csapat stratégiai baklövése miatt veszítette el Alonso a Brit Nagydíjat, éppen ellenkezőleg, a Ferrari a stratégia segítségével próbálta menteni a menthetőt. Ugyanis már a szombati, egyetlen egy száraz szabadedzésen kiderült, hogy Alonsónál nem működik a lágy keverék, a csapat pedig ezért döntött úgy, hogy Alonsónál az utolsó etapra tartogatja a lágy keveréket, amikor már az üzemanyag szint és a pálya felgumizódása is azt valószínűsíti, hogy azok élettartama és teljesítménye a lehető legoptimálisabb lesz. Sajnos azonban Alonso túlzott mértékben szenvedett az első abroncsok tapadáshiányától az utolsó etapban, így Mark Webbernek könnyű dolga volt.

Anderson szerint így a Ferrari mindössze abban hibázott, hogy nem később hozták ki Alonsót az utolsó kerékcserére. Azonban még ez is csak amolyan utólagos okoskodás, hiszen a Ferrari érthető módon szerette volna biztosítani azt, hogy Alonso Webber előtt maradjon az utolsó etap elején. Ha Alonso tovább marad kint, akkor lehet, hogy csak Webber mögé térhetett volna vissza a pályára, de az abroncsai az utolsó körökben frissebbek lettek volna. Ugyanakkor Anderson szerint ezért sem szabad hibáztatni a maranellói stratégákat, hiszen látva Felipe Massa 14 körös etapját a futam elején, amit magas üzemanyag-terhelés mellett futott a lágy keveréken, egyszerűen nem lehetett arra számítani, hogy a futam végén ennyire nem működik majd a lágy keverék Alonso autóján. Vagy mégis? Anderson szerint a Red Bullnál számítottak arra a szombati napból kiindulva, hogy Alonsónak problémái lesznek, így „amikor meglátták, hogy lekerül a rajtnál Alonso autójáról a gumimelegítő paplan és a kemény keverék van fent, tudták, hogy ha Webber nem veszít túl sok időt Alonsóval szemen az első etapban, akkor a futam végén visszajöhet a spanyolra. És ez a stratégia tökéletesen működött a Red Bullnál.”

A Brit Nagydíj eseményei tehát azt bizonyítják, hogy a Ferrari és a Red Bull egyre inkább megértette a Pirelli abroncsait, ezzel szemben a McLarennél nagyon nagy gondok vannak. Az év elején a McLarené volt a leggyorsabb autó a mezőnyben, Silverstone-ban azonban Anderson szerint már egyértelműen kiderült, hogy ez mostmár nincs így. Anderson szerint nagyon komoly figyelmeztető jel, hogy a futamon Jenson Button és Lewis Hamilton jelentős mértékben eltérő leszorítóerő-szintet használt az első szárnyon (Button sokkal kisebb leszorítóerőre állítatta az első szárnyait, mint Hamilton), ennek ellenére mindkét McLaren autó csak szenvedett a futamon. És mindez miért fontos? Hát azért, mert az első szárny a Formula-1-es autók legfontosabb aerodinamikai eleme, ami nem csak az első tengely tapadását befolyásolja, hanem azt is eldönti, hogy mennyi levegő áramoljon az autó hátsó része felé. Ezek után tehát már érthető, hogy ha a két autó ennyire különböző beállítással fut, akkor a McLarennél fogalmuk sincs, hogy pontosan mi is a baj az autóval. Anderson szerint pedig a probléma egyszerű, annak a megoldása azonban nem lesz gyerekjáték a McLaren csapat számára. Az MP4/27-es egyik gondja az orrdizájnja, a kacsacsőrű autók által uralt mezőnyben a McLaren a lapos orrot választotta, ami Anderson szerint nem csak, hogy kevésbé hatékony aerodinamikailag, de kisebb teret is hagy a fejlesztések számára. A McLaren másik problémája pedig a fekete mágia, a wokingiak ugyanis úgy tűnik, hogy nem tudják optimalizálni az abroncsokat az időmérő edzésekre, és a futamon is folyamatosan gondjuk van az abroncs hőmérsékletekkel. Hamilton ezt például a hétvégi futamon is szóvá tette, hogy a második szett kemény keveréke egyszerűen nem úgy viselkedik, mint az első. Anderson szerint azonban nem reménytelen a McLaren helyzete, hiszen az év elején például a Ferrari is komoly gondokkal küzdött, ezt azonban a maranellóiak néhány futam alatt orvosolni tudták.

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?