Hírek>> : Új alkatrészekkel Kínában – Szinte az összes csapat hozott valamit |
Új alkatrészekkel Kínában – Szinte az összes csapat hozott valamit
2012.04.13. 07:47
Ahogy az várható volt, a csapatok többsége új alkatrészekkel érkezett meg a Kínai Nagydíj hétvégéjére. Az első szárnyat a legtöbb alakulat módosította, vagy egy teljesen új verzióra cserélte le – így tett a Lotus és a McLaren is.
Egyelőre a Lotus F1 Team tűnik a legaktívabbnak a Kínában. A padlólemezek a leszorítóerő 40 százalékáért felelősek, és a csapat 2-3 tizedet remél attól, hogy lecserélték az autó padlólemezét egy új verzióra.
A Lotus számos új elemmel készült Kínára: első szárny, motorburkoltat, terelőlapok az első felfüggesztés mögött, és a felfüggesztés is új elemeket tartalmaz az E20-on.
Kimi Räikkönen és Romain Grosjean ezen kívül új diffúzort is kapott erre a hétvégére.
A McLaren sem szűkölködik újítások terén: az istálló egy új első szárnyat és padlólemezt hozott el Wokingból.
A Ferrari egy módosított hátsó szárnyat tesztel Fernando Alonso F2012-esén, melyet zöld aero festékkel fújtak le, hogy tanulmányozzák annak viselkedését és hatásait.
Christian Horner a Sky Sportsnak nyilatkozva elmondta, hogy nemcsak a kipufogók terén tartogat újdonságot az RB8-as: a gépen számos alkatrész megváltozott, de hogy melyek is ezek pontosan, azt nem kívánta részletezni.
Egy dolgot mégis könnyen ki lehet szúrni: a Red Bull egy új hátsó szárnyat próbál ki a mai edzésnapon, melyet Mark Webber autójára tettek fel. A DRS nyitó és záró mechanizmusa megváltozott, és egy függőleges elemmel „vágták ketté” a szárnyat, mely az állítható lap mozgatásáért felelős.
A HRT szintén próbálkozik: a szezon elején bemutatott, egyesek által primitív egyszerűségűnek tartott első szárnyat egy továbbfejlesztett verzióra cserélték.
Kamui Kobayashi, a Sauber F1 Team versenyzője egy új fékszettet tesztel a C31-esen.
Sergio Pérez kifejtette, hogy a C31 nem tartogat meglepő újdonságokat, és egyedül a hűtést optimalizálták.
|