Üdvözöllek! Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.
A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!
Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome
2008-2022
(Budapest-2012. július 29.)
Események
Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps
Július 28-30
Körök száma: 44
Péntek
1. Edzés 13:30-14:30
Időmérő 17:00-18:00
Szombat
Sprint időmérő 12:00-12:44
Sprintverseny 16:30-
Vasárnap
Futam 15:00-
Fernando Alonso
A versenyző
a könyv megjelenése
???
VB pontok
F1
Pilóták
1.Max Verstappen 281 pont 2.SergioPerez 171 pont 3.Fernando Alonso 139 pont 4.LewisHamilton 133 pont 5.GeorgeRussell 90 pont 6.Carlos Sainz 87 pont 7.Charles Leclerc 80 pont 8. Lando Norris 60 pont 9.Lance Stroll 45 pont 10. Esteban Ocon 31 pont
Csapatok
1.Red Bull 452 pont 2.Mercedes 223 pont 3.Aston Martin 184 pont 4.Ferrari 167 pont 5. McLaren Mercedes 87 pont
Chat
A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!
Miután a pályán elvégezték a szükséges módosításokat, Imola megkapta az FIA legmagasabb besorolását, így a szervezők célja, hogy ismét vendégül lássák a Forma-1-et.
Utoljára 2006-ban rendeztek Forma-1-es futamot Imolában, majd az emelkedő jogdíjak és az elavult létesítmények is közre játszottak abban, hogy a szervezők és Bernie Ecclestone elköszöntek egymástól.
Azóta alapvető változtatásokat hajtottak végre: teljesen új boxutca és paddock létesítmények, valamint Hermann Tilke által átrajzolt rajt/cél komplexum.
Az utóbbi időkben olyan sporteseményeknek adott otthont Imola, mint a Le Mans, a WTCC, a GP2 és különböző motorversenyek.
Az FIA vezető testülete – élén Charlie Whitingal – meglátogatta a pályát és a legmagasabb besorolásban részesítették az olasz aszfaltcsíkot, ezzel Imola ismét alkalmas királykategóriás futamok rendezésére.
„Büszkék vagyunk az elért eredményekre, melyek azt mutatják, hogy jó irányba tartunk” – mondta Walter Sciacca, a pálya főnöke.
„A jóváhagyásnak köszönhetően abban a pozícióban vagyunk, hogy újra Forma-1-es futamot rendezzünk. Nem fogjuk vissza magunkat: ha megfelelőek lesznek a gazdasági körülmények, akkor készen állunk arra, hogy szembe nézzünk bármilyen kihívással” – ad hangot optimizmusának Sciacca.
Imola szervezői nem nagyon számíthatnak az állami támogatásra: Olaszország gazdasága az egyik leggyengébb láncszem az Európai Unióban és az államadósság mértéke eléri a GDP 115%-át.