Hrek>> : Az Alpine legfontosabb tele jn |
Az Alpine legfontosabb tele jn
2021.12.24. 23:13
Az Alpine s a Renault legfontosabb tli idszaka kvetkezik a francik 2016-os gyri szint visszatrse ta – jelentette ki az istll gyvezetje, Marcin Budkowski. A szakember kiemelte, lnyeges, hogy a vrhat tszervezs ellenre is a fejlesztseken legyen a hangsly.
A konstruktri bajnoksgot az tdik helyen zr francia alakulat elrte 2021-es cljt, st, Esteban Ocon magyarorszgi gyzelmvel tl is szrnyalta azt (eredetileg a legjobb t kztt szerettek volna vgezni s szerezni akartak „nhny dobogs helyezst”, a gyzelem teht plusz volt). A szablyvltozsok els vben azonban mg tovbb lpnnek.
Ennek rdekben pedig nemcsak a 2022-es autn vgzik el az utols simtsokat, hanem a hrek szerint a vezeti struktrt is talakthatjk annak rdekben, hogy az istll a folytatsban mg hatkonyabban mkdjn.
Ezt a vezrigazgat, Laurent Rossi is jelezte. „Egyrtelmen azt akarom, hogy a csapat a kvetkez szablyrendszer vgre, teht 2024/2025-re a dobogs helyezsekrt s a gyzelmekrt harcoljon. De ehhez egy kicsit fejleszteni kell az istllt. Ahhoz, hogy tovbblpjnk a kvetkez szintre, s ne csak az ldzk kztt harcoljunk, hanem a legjobbak legjobbjaiv vljunk, tovbbi fejldsre van szksgnk” – fogalmazott.
A folytatssal kapcsolatban az gyvezet, Marcin Budkowski kijelentette, a csapatnak elssorban a fejlesztsekre kell sszpontostania, mg akkor is, ha tszervezsek jnnek, hiszen a 2016-os gyri szint visszatrs ta nem volt annyira fontos idszak az letkben, mint a mostani, az j szablyokra val felkszls miatt.
„Sok dolog trtnik most az j szezonnal kapcsolatban, s valsznleg ez a legfontosabb tl a csapat szmra, mita a Renault visszatrt” – jelentette ki a lengyel. „Az j aut lesz az els, amit a kltsgvetsi limit alatt terveznk. Mi a plafon alatt vagyunk, szval ez minket nem igazn rint, de annl jobban rinti a vetlytrsakat. Relatv rtelemben ez jobb platformot s pozcit biztost szmunkra” – tette hozz.
„A vltozs a csapat egyes terleteinek jraindtst is hozza. Izgatottan vrom, mit csinlunk majd. Nekem az a feladatom, hogy megvdjem a csapatot a pletykktl. Most a fejlesztsre kell figyelni. Tnyleg szeretnm, ha az emberek arrl beszlnnek a kvautomata mellett, hogyan lehet gyorsabb tenni az autt, s nem arrl, ki mit csinl, vagy milyen legyen a vezeti struktra” – emelte ki.
|