„Úgy tűnik, megerősítést nyert az, amit már eleve tudtunk – hogy a Ferrari nehézségeiből nagyon sokat az időmérőn tanúsított szenvedéseknek tudhattunk be az elmúlt években, mivel felzárkózós játékot kellet űzniük a versenyeken. Ha rendelkeznek egy jó időmérős pozícióval, akkor normális esetben elég jók a versenyen és a stratégiát illetően is – és más téren. Alonso egyértelműen klasszis, és tankönyvbe illő verseny volt tőle”- méltatta a spanyolt a BBC-n.
„Az egyik kiemelkedő teljesítmény Kimi Räikkönené volt az időmérőn – a köre, mellyel a második lett a rajtrácson, a semmiből érkezett, és ha ez nem jön össze, akkor talán nem lett volna ott a dobogón. Räikkönen teljesen homályba fedi a lotusos csapattársat, Romain Grosjeant ebben a szezonban. Ha ez így megy továbbra is, akkor Grosjeannak ismét ütköznie kell, hogy emlékeztessen, ő is a pályán van”- írta Coulthard.
Majd jött a Red Bull, melynek nincs meg a korábbi években biztos alapot jelentő erős egykörös tempó.
„Érdemes emlékezni rá, hogy sok alkalommal, amikor Vettel nyert, akkor nem komoly előnnyel. Azzal nyert, hogy az élre kvalifikálta magát, és a verseny elején kiépítette az előnyt. Ez is csak azt mutatja, mennyire fontos az élen lenni az első kiállások előtt, mivel így rálátásod van arra, mit tesznek a többiek, és arra koncentrálhatsz, hogy te mit akarsz tenni”- véli a skót.
„Lewis Hamilton egy remek kört ment, mellyel a pole-ba vitte a Mercedest. Egy érdekes csapaton belüli csata van kialakulóban a Mercedesnél közte és Nico Rosberg között, ami szorosabb annál, mint amit Hamilton 3-0-ás mutatója sejtet az időmérők alapján. Együtt voltam Nicóval egy rendezvényen Hong Kongban a verseny előtt, és nagyon magabiztos volt, nyugodt, és nyitott. Szerintem Hamilton még mindig szenved azzal, hogy megértse az autót a versenyeken, vagy talán azt, hogyan kezeli a gumikat.”
„De eleget tesz azért, hogy harcban maradjon, és szerintem nem kell sok hozzá, hogy megszerezze az első győzelmét a Mercedesszel”- állapította meg DC.