„A szélcsatorna bármilyen nemű változtatása kockázatokkal jár, szóval igen, igaza van”- mondta az Autosport kérdésére, miszerint kompromittálni fogja-e a 2014-es autó fejlesztését az, hogy év közben vissza kell majd hozni a munkálatokat Maranellóba.
„Ideális esetben már befejeztük volna (a felújítást), és már otthon dolgoznánk a továbbfejlesztett szélcsatornában, melyben teljesen megbízunk. Ez nem egy ideális megoldás, de – mintegy ellensúlyként -, a döntést óvatosan és körültekintően hoztuk meg, tudva, hogy a későbbi felújítás csak kitolná a dolgot. Szóval úgy gondoltuk, hogy olyan gyorsan meg kell oldani mindezt, amilyen gyorsan csak lehet”- folytatta a szakember.
„Minél előbb hoztuk meg a döntést, annál jobb, és mindezt úgy tettük, hogy tisztában vagyunk a 2013/2014 jelentette nyomással”- tette hozzá.
Tombazis azt sem tagadja, hogy komoly felújításra és befektetésre van szükség a szélcsatornában, mert ezen a téren alaposan elmaradtak a riválisokkal szemben.
„Nem titkoltuk a tényt, hogy egy meglehetősen fontos fejlesztést végzünk. Ennél fogva egy további nyomás is nehezedik ránk, és közben egy külsős szélcsatornát kell használnunk. Mindez fontos, mert a szélcsatornánk technológiája elmaradt pár ellenfelünkétől, melyek magas színvonallal bírnak, és ez a munka arra a szintre fog juttatni minket.”