Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Képzeletbeli rajtrács: gondban lehet a Red Bull?

Képzeletbeli rajtrács: gondban lehet a Red Bull?

  2013.03.05. 12:07

Helmut Marko szerint nincs rendben az RB9 egyensúlya, és állítólag az autót nem könnyű beállítani. Az Auto Motor und Sport szerint a kipufogó és a motorvezérlés kombinációja kavart be a csapatnak. Vajon mi zajlik Milton Keynesben?


Adrian Newey nem volt jelen a harmadik szezon előtti teszten – a legfontosabb gyakorláson, melynek utolsó két napján számos fejlesztés érkezett a gépre. Többek között új első szárny, passzív DDRS, és a kipufogó környékének módosítása szerepelt a programban. A főtervező az első két tesztet a helyszínről követte figyelemmel, de a múlt héten nem volt ott Montmelóban. „Ez gyanús”- jegyzi meg az AMuS szakírója. Neweynak plusz órákat kell elöltenie az iskolában: „És ez mindig biztos jele annak, hogy a magas homlokkal rendelkező brit nem elégedett az autójáról alkotott elképzelésekkel.”

Ráadás, hogy az RB9 nem tartozott a leggyorsabbak közé a három teszt alatt: a bikák egyszer sem villantottak, és legjobb idő sem fűződik a nevükhöz. A megtett kilométerek számát illetően sem tündökölnek: 4468 kilométerrel a hetedikek a rangsorban. (Sauber:5.405 km, Mercedes: 5.215 km, Ferrari: 4.950 km, McLaren: 4.627 km, Toro Rosso: 4.516 km és Caterham: 4.513 km.)

Vasárnap Christian Horner, Helmut Marko és Sebastian Vettel is hosszasan tanácskozott az ebédszünet alatt, miközben az autót ismét átépítették: sokadszorra, és nem ment gyorsan az átállítás. A Red Bull még tegnap délután is zöld festékkel fújta be a diffúzort és a padlólemez azon részét, melyre a kipufogógázokat irányítják: tehát a csapat az utolsó percig kísérletezett, és nem ment rá a köridőkre – egy nehezen beállítható géppel nincs is értelme.

„Az egyensúllyal van problémánk. Az autó nem hagyja, hogy megfelelően beállítsák”- személyesítette meg Marko az RB9-et.

A szakértők abból indultak ki, hogy Nico Rosberg és Fernando Alonso 10-15 kilogramm üzemanyagot cipelt magával a gyors körén. Hamilton 1:20.610-es ideje nagyjából 20 kg-t sejtet. Alapul véve az időt, amit Vettel 60 kilogramm üzemanyaggal és friss lágy abroncsokkal teljesített, 20 kg benzinnel legjobb esetben is csak 1:20.9-et ment volna, míg 10 kg-mal 1:20.6-ot. „Még hiányzik pár tized Alonsóhoz és Rosberghez képest”- jegyzi meg Michael Schmidt.

Érdekesség, hogy az első két teszten még mindkét versenyző magabiztos volt, és az ellenfelek is a favoritok közé sorolták a csapatot – utóbbi még mindig igaz, de kicsit nagyobb lett a bizonytalanság. „A Red Bull az egyik legnagyobb talány”- mondta Rosberg. Az, hogy az utolsó két nap felszerelt fejlesztések nem hozták a várt eredményeket, még nem magyarázat az autó „rossz” formájára, és a nehéz beállíthatóságra.

Az AMuS szerint a kipufogónál kell keresni az okokat. Mint arról mi is beszámoltunk, a lap még a második teszt alatt foglalkozott az üggyel, miszerint a Renault-ot megkavarta a szoftver körüli félreértés, és ez hatással lehet a Red Bullra, a Lotusra, és a Williamsre is. Egyedül ez a három csapat fejlesztette tovább azt a megoldást, amit a Red Bull vezetett be, míg mindenki más a McLaren útját követi. (A Williams csak az utolsó teszten váltott.) A McLaren rendszere kevésbé kritikus a leszorítóerő-veszteséget illetően, amikor a versenyző elveszi a gázt. A Red Bull elképzelése nagyobb leszorítóerőt biztosít a kigyorsítások alatt és a gyors kanyarokban. A Renault a motorok átprogramozásával akarta kiküszöbölni a lassú kanyarokban jelentkező problémát – csakhogy az FIA áthúzta a számításaikat.

A Williams versenyzői rögtön egyensúllyal kapcsolatos gondokról számoltak be az új kialakítással, pontosabban az egyensúly áthelyeződéséről. A csapat egyik embere kifejtette, hogy az FW35 remekül fekszik a gyors kanyarokban, de a lassabbakban leszorítóerő-veszteséggel harcolnak. (Esteban Gutiérrez és a konkurencia is a második teszten dicsérte a Red Bullt és a Lotust, amikor még a Renault által legálisnak vélt szoftverrel mentek…)

A Circuit de Catalunya harmadik szektora hat lassú kanyart is tartalmaz: Alonso 27.519-et ment, megelőzve Nico Rosberget, aki 27.530-at tett le az asztalra. Vettel csak 28.477-et teljesített. „A kilenc tized még akkor is sok, ha több üzemanyag volt a fedélzeten”- állapítja meg az AMuS. Räikkönen próbálkozott kevesebb üzemanyaggal, de csak 28.177-re telt. Maldonado 28.331-et futott, miközben a tavalyi géppel a leggyorsabbak közé tartozott.

A Renault számára nagyon fontos a programozást érintő kérdés, és nem adta fel: azzal érvelnek a módosítás mellett, hogy a V8-asoknak megbízhatósági problémáik vannak nagy futásteljesítmény mellett. Ahhoz, hogy az új szoftver átmenjen, az FIA mellett a többi motorgyártónak is engedélyt kell adnia. A Ferrari már a tél folyamán kapott egy nemleges választ, és a franciák is megvétózták a kérvényüket…

Közben egyértelműen a Mercedes szárnyalásáról beszélnek. Hamilton 1:20.558-at ment, és a harmadik kör után meg kellett szakítani az etapot, Rosberg pedig egy háromkörös etapban teljesítette az 1:20.130-at. Mennyi üzemanyaggal? „Nem üresen mentünk”- jegyzete meg Lauda. A kalkulációk szerint Rosberg esetében 6.3 kg plusz vésztartalék, míg Hamiltonnál 14.7 kg volt a fedélzeten. A Mercedes az utolsó szektorban „csapott oda”, ahol nem csak az aerodinamika játszik szerepet. A W04 formájához nagyban hozzájárult a továbbfejlesztett Fric-System: a rendszer, melynél hidraulikával kötik össze a négy lengéscsillapítót. Ha sikerül helyesen beállítani és működtetni, akkor kvázi az aktív felfüggesztést lehet vele imitálni, mivel az autót mindig egy aerodinamikailag kedvező pozícióban tartja.

Múlt héten több újítás érkezett a gépre, és az első szárny, a szűkebb motorborítás, illetve az átdolgozott padlólemez is a repertoár része volt. A kipufogó még nem végleges: „Ott még nem vagyunk azon a ponton, mint amit elképzeltünk magunknak”- mondta Lauda.

És hogy nézhet ki az ausztrál rajtrács Gary Anderson, a BBC szakértője szerint? Íme!

1 Rosberg 1:19.730

2 Button 1:19.764

3 Vettel 1:19.797

4 Hamilton 1:19.886

5 Raikkonen 1:19.968

6 Alonso 1:20.004

7 Webber 1:20.113

8 Perez 1:20.348

9 Grosjean 1:20.498

10 Massa 1:20.576

11 Maldonado 1:20.705

12 Bottas 1:20.868

13 Sutil 1:21.247

14 Hulkenberg 1:21.341

15 Di Resta 1:21.464

16 Gutierrez 1:22.353

17 Vergne 1:22.823

18 Pic 1:22.915

19 Bianchi 1:22.967

20 Ricardo 1:23.138

21 Chilton 1:23.903

22 Van Der Garde 1:24.035

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?