Az 1947-ben alapított Scuderia Ferrari a legismertebb és legsikeresebb Formula 1- es csapat a történelemben. Ez az egyetlen olyan csapat, amely a Formula 1 Világbajnokság megalapítása óta minden egyes szezonban versenyzett és gyakorlatilag a sportág összes rekordja az ő nevükhöz fűződik.
A Scuderia Ferrari a Formula-1 Világbajnokságon 19 országban versenyzik majd a szezon során, széleskörű megjelenési lehetőséget biztosítva ezáltal a UPS számára. Az első futamra márciusban, Ausztráliában kerül sor, az utolsónak pedig novemberben Brazília biztosít helyet. A UPS pajzs látható lesz a Fernando Alonso és csapattársa Felipe Massa által vezetett Ferrari F138 versenyautókon, a versenyzők overálján, a flotta szállító járművein, és minden egyéb a versenypályán használt felszerelésen.
UPS nem csak a Ferrari “Hivatalos Logisztikai és Szállítási szponzora” lesz, de részt kíván venni a csapat mindennapos működésében is, azáltal hogy magára vállalja a kritikus és komplex szállítási feladatok lebonyolítását.
“Nagyon örülnünk, hogy a UPS-t, a világ egyik legsikeresebb és legismertebb márkáját is partnereink között köszönthetjük” – mondta a Scuderia Ferrari csapat igazgatója, Stefano Domenicali. “A kiváló minőség, az innováció és a precizitás a csapat működésének valamennyi folyamatának kritikus eleme. A UPS egy világméretű és globálisan elismert vállalat, amely osztja ezeket az értékeket. Számunkra ez remek lehetőséget nyújt, hogy közösen új lehetőségeket fedezzünk fel a csapat mindennapi működésének és hatékonyságának fejlesztésére.”
“ Izgatottan várjuk, hogy csatlakozhassunk a Ferrarihoz, és részei lehessünk a Formula- 1-es csapat sikereinek” – nyilatkozta Christine Owens a UPS kommunikációs és márka menedzsment részleg szenior igazgatóhelyettese a hosszú távú együttműködés aláírásakor. “A UPS már több mint 12 éve fogalakozik autósporttal. Azáltal, hogy a Formula-1-es versenyeken is megjelenünk a világ egyik legismertebb versenycsapatának támogatójaként, két olyan márka egyesül, amelynek történelme és kultúrája messzire nyúlik vissza.”
A mostani bejelentés a UPS szponzorációs tevékenységének jelentős új szelet. A vállalat eddigi sikeres szponzorációs területei közé tartoznak többek között a NASCAR, a NCAA, a professzionális golf, és a 2012-es Londoni Olimpiai és Paraolimpiai Játékok is.
A Ferrari története 1947-ben kezdődött, mikor az első közúti autóját, 125 S kihajtott a maranellói Via Abetone Inferiore 4-es szám alól. Az ikonikus kétüléses még ebben az évben megnyerte a római Grand Prixt, ezt követően kezdték átalakítani GT járművé. A vállalat nagy utat tett meg azóta, de a küldetése azóta sem változott: olyan utánozhatatlan stílusú sportautót gyártunk, mely a legjobb olasz dizájnt és szaktudást képviseli, mind a versenypályán, mind pedig az utakon. A Ferrarit, mely egyet jelent a kiválósággal és sportossággal, nem is kell igazán bemutatni. Az autók technikai fejletségének legfőbb bizonyítéka az a számtalan Forma 1-es díj, melyet a legendás Scuderia Ferrari csapatával nyert: összesen 16 konstruktőri világbajnokság és 15 versenyzői világbajnokság nyertese. És természetesen ott vannak még a lenyűgöző GT modellek. Autók, melyek teljesítménye, technológiai háttere és dizájnja egyedül álló a világon, és a “Made in Italy” jelzés legjavát jelentik.
A UPS (NYSE: UPS) globális piacvezető a logisztika területén, a vállalat megoldások széles skáláját kínálja a csomagszállítás és fuvarozás, a nemzetközi kereskedelem és a haladó technológiák fejlesztése területén, a hatékony üzleti menedzsmentet szolgálva az egész világon.
Az atlantai székhelyű vállalat több mint 220 országban és körzetben van jelen. A vállalat mind a hivatalos weboldalán (www.ups.com), mind céges blogján (www.blog.ups.com) megtalálható. Közvetlen UPS hírekért látogasson el a www.pressroom.ups.com-ra.