Az elmúlt három napban rengeteget dolgoztunk az autóval, miközben új részeket próbáltunk ki és természetesen teszteltük a gumikat. Az időeredmények azonban továbbra sem mondanak semmit, mivel ez is csak egy teszt. A versenyhétvégék pénteki napjaihoz hasonlóan nem lehet tudni, hogy ki, milyen üzemanyag-mennyisséggel körözget és mit próbál ki az autóján. Szóval ezekből az időkből még semmilyen következtetést nem vonhatunk le. A valós eredményeket Ausztráliában láthatjuk először.
Ma elsősorban a lágy és a kemény keverékű abroncsok tesztelésére koncentráltunk. A pálya hidegebb volt, mint tegnap, különösen a reggeli órákban, ami megnehezítette a munkát az autóval. Nem sok tapadás volt a pályán.
Ezzel együtt különböző aerodinamikai konfigurációkat is kipróbáltunk, és természetesen a beállításokon is változtattunk. Ez azért volt fontos, hogy megértsük az abroncsok helyzetét. Ez különösen a jövő hét miatt lesz fontos, amikor ismét pályára fogunk gurulni, ami az utolsó teszt lesz az évadnyitó verseny előtt.
Az abroncsok jelentik a legkényesebb kérdést. A lágy keverék minden bizonnyal gyorsabb, de kevésbé következetes és gyorsan elkopik. Ez minden egyes újabb körre jellemző. Sok munka vár ránk ezen a területek, hogy megtaláljuk az ideális egyensúlyt. De minden csapat ugyanabban a hajóban evez.