2014-től új motorszabályok lépnek érvénybe, mely alapjaiban meg fogja változtatni a sportot. A háttérben azonban továbbra folynak ezzel kapcsolatban az egyeztetések, miután Bernie Ecclestone, a FOM vezére nagy ellenzője az 1,6 literes erőforrásoknak.
A brit főként a hangok miatt aggódik és elmondása szerint egyetlen egy csapat sem akarja leváltani a jelenleg használatban lévő V8-as aggregátokat.
A Force India továbbra sem döntött arról, hogy milyen motorokkal folytatja tovább. Az indiai istálló valószínűleg a Mercedes és a Ferrari ajánlata közül fog választani. A csapat jelenleg a németek erőforrását használja, és Adrian Sutil esetleges leszerződtetése hatással lehet a választásra.
Luca Marmorini, a Ferrari motorrészlegének vezető mérnöke a brit Autosport lapnak elmondta, nagyon fontos, hogy a folytatásban is rendelkezzenek ügyfelekkel, akik a márka motorjait használják a sportban.
„Mindenekelőtt ez azért fontos, mert így több motort tudunk tesztelni. Jelenleg a szezon közben nem tesztelhetünk, így az ügyfelek segítségével sokkal több adatra tehetünk szert.”
Az olasz szakember hozzátette, nem tudják, hogy a Toro Rosso az ügyfeleik között lesz jövőre, vagy sem.
„Nem tudom, hogy a Toro Rosso velünk lesz e jövőre. Jelenleg is jó az együttműködés közöttünk. Fontos részt képeznek a Ferrari motorok fejlesztésében, de úgy gondolom, hogy egy versenyképes erőforrást biztosítunk számukra.”
A Toro Rosso a Renault-val tárgyal, és az olaszok reményei szerint a franciákkal folytatják tovább a munkát.
A Ferrari jelenleg a Toro Rossónak és a Saubernek biztosít motorokat a saját csapata mellett.