Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : De la Rosa: Egy modern autót vezettem ma!

De la Rosa: Egy modern autót vezettem ma!

  2013.02.08. 19:31

Pedro de la Rosának egy álma valósult meg azzal, hogy ma vezethetett egy Ferrarit, mindezt hazai pályán, hazai közönség előtt. Nem sok kellett hozzá, hogy két kör múlva rémálomról beszélhessen. A spanyol versenyző nem tagadja, hogy a Ferrarinak van mit dolgoznia a szimulátort illetően.


A rutinos versenyző egy kőkorszakinak nevezhető konstrukcióból ült át az F138-ba, mely két kör múlva megadta magát. Az első kérdés azt firtatta a mai sajtótájékoztatón, hogy a magas spanyol miként fér el a cockpitban, különösen Massa után…

„Igen, egy kicsit magasabb vagyok, és ez nem könnyíti meg a helyzetet az autóban”- kezdte de la Rosa. „A pozíció egy kicsit magas volt – magasabb, mint arra számítottam. De ez van. Próbálok olyan kényelmesen elhelyezkedni, amennyire csak lehet, de ez nem könnyű. Még sok munka van előttünk. Az autó olyan, amilyen; ezzel kell boldogulnom.”

„A program rövid volt”- tért át a mai nap értékelésére. „Délelőtt probléma volt a váltóval, és ez kompromittálta az egész napot. Délután csak az aeróval foglakoztunk, és kipróbáltunk pár konfigurációt. Én magam is tanultam, szóval csak a kilométerek begyűjtésével foglalkoztunk. Összességében egy pozitív nap volt, mert a végén remekül mentünk. Most realizáltam azt, hogy milyen a valódi autó, és milyen vele menni; és azt, milyen szinten vannak ezek a modern F1-es autók ahhoz képest, amivel tavaly mentem. Nagyon-nagyon más élmény”- jegyezte meg némi humorral.

„Amikor kiszálltam az autóból az installációs kör után – a váltóhibát követően -, nem voltam valami boldog. Egész életedben egy ilyen lehetőségre vársz, és hirtelen pár kör után ki kell szállnod az autóból. Utána nem volt világos, hogy tudjuk-e folytatni, mivel pár alkatrész megégett. Nem nézett ki jól a helyzet. Vegyesek voltak az érzéseim”- folytatta. „Fent voltam, majd hirtelen lent. Nem volt könnyű. De utána egy jó napunk volt, ami nagyon fontos, mert igazán drága egy-egy ilyen tesztnap. Ki kell használni. Vegyesek voltak az érzéseim, de a végén igazán boldog voltam. Az a legjobb az egészben, hogy komoly hozzáállás van a csapatban; nem arról van szó, hogy ’Csak dobjuk be Pedrót az autóba, és legyünk túl a programon’.”

„Ez egy nagyon jó alap lesz a jövőre nézve, de az is biztos, hogy a jövő héten dolgoznunk kell rajta – a szimulátoron is. Ez nagyon fontos lesz”- tette hozzá.

A Ferrari a szimulátor fejlesztése miatt szerződtette a versenyzőt, és nem maradhatott el a kérdés, hogy milyen szinten van az olaszok berendezése – például a McLarenéhez képest.

„Ez egy nagyon jó kérdés. Dolgoznunk kell rajta. A mai körözésemnek az volt a lényege, hogy megértsük az autót, és segítsem a fejlesztést a szimulációs program segítségével. Tudjuk, hogy sok a tennivaló. El tudja képzelni, hogy hol állunk ezen a téren… Egyben azért vettek fel engem a Ferrarihoz, hogy hozzájáruljak a dolgokhoz a kis tudásommal. Nem vagyunk ott, ahol lenni akarunk, de nagyon bízok az emberekben, akikkel rendelkezünk. Az elszántságnak köszönhetően meg fogjuk tenni a következő lépést a szimulációs programban is.”

„Fogalmam sincs”- felelte arra a kérdésre, hogy mennyi munka áll a Ferrari előtt, mire elérik a legmagasabb szintet. „Legyünk reálisak. A McLaren szimulátorát 2003-ban indították be, szóval pár évvel előttünk vannak. Majd meglátjuk. Azért vagyok itt, hogy felgyorsítsuk ezt az egész folyamatot. Hat hónap, egy év, két év – nem tudom. Egyszerűen padlógázzal kell dolgoznunk, mivel sajnos nincs tesztelés, és ez egy nagy hendikep minden csapatnak. És nem rendelkezünk egy nagyon fejlett szimulátorral. A szoftvert és a hardvert is fejleszteni kell, mivel az egyik nem megy a másik nélkül.”

De la Rosa így számolt be az érzésiről, ami a Ferrari vezetésével kapcsolatosak: „Sok autót vezettem már, de mindez nem számít, mert minden év más”- válaszolta. „Azt tudom, hogy egy ez jó autó-e vagy nem. Igen, az. De ez nem számít. Szerintem az a legfontosabb, hogy mennyit tudunk fejleszteni rajta az első versenyig, mert irreveláns az, hogy hol végzel ezen a napon. Mindenki más gumit használt, és más-más üzemanyagszinttel ment. Minden, amit mondhatok, hogy jó alapokkal rendelkezünk. Az autó érzékeli a változtatásokat és reagál is rájuk, és meglehetősen jó az egyensúlya. Egyszerűen dolgoznunk kell rajta, és meg kell érteni a gumikat – amik nagyon mások a tavalyiakhoz képest.”

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala ♥ nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta ♥ Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Ingyenes, magyar fejlesztésû online AI kalandkönyvek és szabadulószobák. Regisztrálj és játsz! Garantált szórakozás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! Hívjon! 0630/583-3168