Magic Fernando Alonso Fansite


Üdvözöllek!
Az oldal a Forma-1 egyetlen 2x-es és a WEC 1x-es spanyol világbajnokával, Fernando Alonsoval foglalkozik.

A hírek különböző hírportálokról származnak, fel van tüntetve, ami saját fordítás. Nézz szét, gyere máskor is!!!

Ajánlott böngésző: Mozzilla Firefox/ Google Chrome

2008-2022

 

 


(Budapest-2012. július 29.)

 
Események

Belga Nagydíj-Spa-Francorchamps

Július 28-30

Körök száma: 44

Péntek

1. Edzés  13:30-14:30
Időmérő
  17:00-18:00

Szombat

Sprint időmérő  12:00-12:44
Sprintverseny
  16:30-

Vasárnap

Futam  15:00-

Fernando Alonso
A versenyző

a könyv megjelenése

???

 
VB pontok

F1

Pilóták

1. Max Verstappen  281 pont
2. Sergio Perez  171 pont 
3. Fernando Alonso  139 pont
4. Lewis Hamilton  133 pont
5.  George Russell  90 pont
6. Carlos Sainz  87 pont
7. Charles Leclerc  80 pont
8. Lando Norris  60 pont
9. Lance Stroll 45 pont
10. Esteban Ocon  31 pont

Csapatok

1. Red Bull  452 pont
2. Mercedes  223 pont
3. Aston Martin  184 pont
4. Ferrari  167 pont
5. McLaren Mercedes 87 pont

 
Chat

A CHAT-BE NE REKLÁMOZZ, NE KÁRONKODJ ÉS NE SZIDD ALONSOT, MERT KI LESZEL TILTVA!!! NE KÉRJ BANNER CSERÉT-MEGSZŰNT!

 
Látogató
Indulás: 2010-04-15
 

free counters

kódok:  LindaDesign

 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Hírek>>
Hírek>> : Grosjean az élre repítette a Lotust a második napon

Grosjean az élre repítette a Lotust a második napon

  2013.02.06. 17:22

Noha éppen az ő pályán való megállása miatt ért pár perccel a tervezettnél előbb véget a jerezi tesztsorozat második napja, Romain Grosjean révén majdnem nyolc tizedes előnnyel a Lotus zárta az élen a mai nyolc órán át tartó gyakorlást. Mögötte Paul di Resta és Daniel Ricciardo végeztek, mialatt a Mercedes Lewis Hamilton balesetével újabb katasztrofális napot zárt.


A 2013-as téli tesztszezon második napja is hűvösben kezdődött, s délutánra is csak 15 fokig melegedett a levegő, ám ami a legfontosabb a csapatok számára, az időjárás ezúttal is végig száraz maradt.

Ma négy olyan pilóta lépett pályára, akik idén még nem vezettek: Sergio Pérez és Lewis Hamilton új csapatának autóját próbálhatta ki először, míg a Marussia által reggel bejelentett versenyző, Luiz Razia ezt követően azonnal lehetőséget is kapott az MR02-ben. Az edzés utolsó órájában a Force Indiában lehetőséget kapott a szimulátorban dolgozó James Rossiter is, aki utoljára 2008-ban Szuzukában vezethetett F1-es autót. Akkor a nem sokkal később megszűnő Honda tesztpilótája volt.

Akárcsak tegnap, ma is a Saubert vezető Nico Hülkenberg lépett először a pályára egy felvezető kör erejéig, aki tegnap első napja után az autó gyors kanyarokban mutatott stabilitásáról áradozott, ami már tavaly, a Force Indiát vezetve is felkeltette figyelmét az akkor még rivális svájciakat figyelve.

Az első mért kör Mark Webber nevéhez fűződött, aki egy ötkörös etappal nyitotta meg a mai gyakorlást. Elmondható, hogy a délelőtt ismét a rövidebb menetek, az aerodinamikai tesztek jegyében telt a csapatok számára, hiszen 12 óra előtt senki sem futott 7-8 körösnél hosszabb etapot. Kicsit hasonlít ez a minta a csapatok edzésprogramjára a versenyhétvégék pénteki tesztnapjain.

Azonban még az első négy óta letelte előtt kétszer is meg kellett szakítani a gyakorlást egy-egy a pályán megálló autó miatt. A látványosabb és vészjóslóbb Lewis Hamilton balesete volt, aki mindössze 15 kör megtétele után egy fékhiba miatt a gumifalba csúszott a Dry Sack kanyarban, ami a híres Schumacher-Villeneuve ütközés helyszíne is volt az 1997-es szezonzárón.

A Mercedes délután kiadott közleménye szerint Hamiltont már nem tudták visszaküldeni a nap folyamán, s mivel Nico Rosberg elektronikai hiba miatt tegnap hasonlóan korán kénytelen volt befejezni a gyakorlást, a W04-es modellbe a két nap alatt összesen 26 kört tudtak belepréselni a pilóták.

Nem sokkal egy óra előtt aztán Luiz Razia autója is megállt a célegyenesben. Mint utóbb kiderült, az ő számára is a nap végét jelentette ez a meghibásodás, ő összesen 31 körig jutott.

Grosjean végül 95 körig jutott, akárcsak a 2. helyen végző, Force Indiát vezető di Resta, a skótnak viszont majdnem 8 tizeddel gyengébb volt a legjobb ideje.

A franciához képest egy másodpercen belül zárt még a Toro Rossóval Daniel Ricciardo, akit nem sokkal követett a 101 körével a nap legszorgalmasabb embere és a tegnapi leggyorsabb, Mark Webber.

Hülkenberg mögött Hamilton még rövid megjelenése ellenére is a 6. tudott lenni, fél tizeddel megelőzve a helyét a McLarennél átvevő Pérezt.

Az edzés végén újra előkerült a piros zászló, amikor pár perccel a leintés előtt Grosjean, majd rögtön utána Hülkenberg autója is megállt a pályán. Ezek viszont valószínűleg tervezett leállások voltak, hiszen a tesztnapok végén gyakran küldik ki szinte teljesen üres tankkal autóikat a csapatok, ellenőrizve azok működését ilyen szélsőséges körülmények között is.

Holnap a teszthét feléhez érkezve sok csapatnál váltás lesz pilótafronton, hiszen Sebastian Vettel, Kimi Räikkönen, Jean-Éric Vergne, Charles Pic és két újonc, Valtteri Bottas és Esteban Gutiérrez is először lép pályára idén.

A szerdai teszt végeredménye:

Hely Versenyző Csapat Idő / Hátrány Kör
1 Romain Grosjean Lotus 1:18,218 95
2 Paul di Resta Force India 1:19,003 +0.785 95
3 Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:19,134 +0.916 83
4 Mark Webber Red Bull 1:19,338 +1.120 101
5 Nico Hülkenberg Sauber 1:19,502 +1.284 99
6 Lewis Hamilton Mercedes 1:19,519 +1.301 15
7 Sergio Pérez McLaren 1:19,572 +1.354 81
8 Felipe Massa Ferrari 1:19,914 +1.696 78
9 Pastor Maldonado Williams 1:20,693 +2.475 71
10 James Rossiter Force India 1:21,273 +3.055 19
11 Giedo van der Garde Caterham 1:21,311 +3.093 88
12 Luiz Razia Marussia 1:23,537 +5.319 31

 

Még nincs hozzászólás.
Csak regisztrált felhasználók írhatnak hozzászólást.
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?