Az olasz Gazzetta dello Sport azonban most arról ír, hogy ugyan Horner valóban Maranellóban járt, de csak a Forma-1 ügyeiről, a jövőről egyeztetett.
Az újabb találkozón Horner mellett már Luca di Montezemolo elnök, Bernie Ecclestone elnök-vezérigazgató (F1), Martin Whitmarsh, a McLaren csapatfőnöke és Niki Lauda (Mercedes) is megjelent.
A fő téma természetesen az új Concorde Egyezmény és a jövőbeni tervek voltak. A legnagyobb problémát a súlyos gazdasági bizonytalanság jelenti. A top-csapatok garanciákat szeretnének a jövedelmezőbb és költségcsökkentőbb folytatásra, mely természetesen a kisebb istállók számára is elfogadható lehet.
Természetesen a találkozón a 2014-től bevezetésre kerülő költséges új turbómotorok is szóba kerültek, akárcsak a tesztkorlátozások bizonyos mértékű feloldása. A Ferrari elnöke hangsúlyozta, erre mindenképpen megoldást kell találniuk, mivel a sportban hatalmas teret kap az aerodinamika, addig a mechanika háttérbe szorul.
A top-csapatoknak továbbá az sem tetszik, hogy nincs nagy beleszólási joguk a sport jövőjébe, amit mindenképpen kontrol alatt szeretnének tartani. A lehetőségek között szerepel az is, hogy a GP2 és a GP3 helyét az új F2, F3 és F4 sorozat veszi át az F1-es versenyhétvégéken belül, és ezek a divíziók egy alternatív osztály alapját adhatják.
A következő hetekben újabb megbeszélések várhatóak a képviselők és az irányítók között.